Sorry sorry

Men har pluggat ända sen jag kom hem
efter skolan åkte jag och Ebru och sola i 20 min sen drog jag hem direkt
jag kom hem skulle jag dra igen för skulle till vårdcentralen..
efter det fick mamma pappa och jag dra till kungens kurva
och ta ut pencilin och så handla vi mat
jag kom hem runt 20.10 och då boka mamma och jag biljetten till Marocko ;D
sen plugga jag och så kom farfar
och nu ska jag kolla på andra avenyn sen sova
så sorry men lite körig dag haha
pusspuss'

bloggar mer imorn

IGÅR:
I
går mötte jag claudia i huddinge vid 9 vi drog in till stan och va där hela
dan vi gjorde allt man kan tänka sej gick runt i gallerian prova kläder
hälsa på kamilla där hon praoa haha så söt åkte till grönan och andades in helium ;D
haha men lyckad dag iaf de behövdes
sen hände inte så mycket mer va hemma kolla på film
men nu måste jag tagga
puuuuuuuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0